Vanliga frågor

 

BESTÄLLNING 

Kan webbshoppsprodukter beställas via telefon eller e-post?
Nej det går inte. Alla beställningar görs online. 

Varför kan jag inte beställa online/ beställningen fungerar inte?
Om du inte kan beställa eller har några frågor om hur du använder webbutiken, ring oss på +358 44 7050 800 eller skicka e-post asiakaspalvelu@nettimyynti.fi.

Kan jag beställa som företag? Får jag rabatt, om jag köper mycket? 
Du kan beställa som företag. I kundvagnen väljer du "COMPANY" och fortsätter beställningen enligt anvisningarna. Företag kan också betala med faktura. Om du vill ha rabatt på ett större köp, så ger vi det gärna. Skicka då ditt förslag till : asiakaspalvelu@nettimyynti.fi.


SÄKERHET

Är det säkert att beställa?
Att beställa är säkert. Vi använder en säker, krypterad och verifierad HTTPS-anslutning och därför är dina uppgifter inte synliga för en tredje part.


LEVERANS OCH LEVERANSTID

Hur levereras en order?
Beställningar för online shopping levereras med posten till postens uthämtning nära dig.

Kan jag beställa utomlands?
Nej det går inte. För närvarande levererar vi bara din order i Sverige och i Finland.

Kan jag hämta min beställning?
Din beställning kan hämtas när du väljer en leveransorder "Pick Up at Pieksämäki Warehouse" i din kundvagn. Vårt lager ligger i Pieksämäki, Hallipussi 4 Finland.

Hur fort får jag min beställning?
Vi strävar efter att skicka produkter så snabbt som möjligt. "I lager" produkter skickas imon 1-3 arbetsdagar. Vissa produkter har en exceptionell leveranstid som nämns på produktkortet. Med beställningsprodukter som beställs separat från leverantören är leveranstiden ca en vecka.
 

 

 

KUNDSERVICE OCH KOMMUNIKATION

Hur kontaktar jag kundtjänst?
Du kan kontakta oss via e-post, telefon, whatsapp och gemom att chatta med oss. 

E-post: asiakaspalvelu@nettimyynti.fi
Telefon+358 44 5005 070
Chatt: Chattfönstret hittar du på höger sida
Whatsapp: +358 44 500 5070
 

FAKTURA

När kommer jag få en faktura på min order?
Fakturan skickas till din e-post efter att din beställning har gått igenom.

Jag har inte fått min e-faktura trots att min beställning redan har levererats?
Ibland kan en faktura av misstag hamna i skräpposten, så kontrollera skräpposten. Om du inte hittar fakturan så kan du kontakta vår kundtjänst på +358 44 5005 070 eller asiakaspalvelu@nettimyynti.fi.

REKLAMATION

Jag är inte nöjd med produkten eller tycker inte att den uppfyller mina förväntningar, kan jag skicka tillbaka den?
Du får reklamera, reklamation, villkor och all nödvändig information hittar du under fliken "Reklamation".

Jag fick fel produkt, hur reklamerar jag den?
Reklamation instruktioner finns under fliken "Instruktioner och villkor".

Är det gratis att reklamera?
Ja, återbetalningen är kostnadsfri via posten. OBS! återbetalning av postfrakten är inte tillgänglig.